عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

نهم فروردین 1381 : دیدار با اقشار مختلف مردم در پادگان دوکوهه مبارزه با فساد، مبارزه با فساد است! در هر جامعه‏اي اگر نقطه فاسد، شناسايي، کنترل و قلع و قمع شد، فساد متوقّف مي‏ماند، والّا رشد پيدا مي‏کند. فرق نظام اسلامي و نظام صالح با نظامهاي فاسدي که در مقابل گسترش فساد بي‏دفاعند، اين است که در اين‏جا مسؤولان اصلي کشور و دلسوزانِ جامعه، برخوردار از صلاحند؛ برنامه و رفتار کشور، برنامه صلاح است. البته آدم فاسد هم پيدا مي‏شود، منتها بايد با او برخورد شود. بعضي تصوّر مي‏کنند که مبارزه با فساد يک حرکت سياسي است؛ اين تصوّر غلطي است. مبارزه با فساد حرکت سياسي نيست؛ يک حرکت حقيقي و کاري لازم است. بعضي هم در نقطه مقابل، از آن طرف افراط مي‏کنند؛ يعني وقتي گفته مي‏شود «فساد» خيال مي‏کنند همه‏جا را فساد گرفته است؛ خير، اين چنين نيست. آنچه که ما را برمي‏انگيزد، وجود فساد، ولو در يک بخش، در يک گوشه و به وسيله افراد معدودي است. ما مي‏دانيم اگر با اين پديده مبارزه نشود، فساد نهادينه و ريشه‏دار مي‏شود و در آن صورت قلع و قمعش مشکل مي‏گردد. اين مبارزه معنايش آن نيست که عناصر فاسد و مفسد همه زمامهاي کار را در بخشهاي مختلف به دست گرفته‏اند. عناصر صالح، مؤمن و دلسوز، در دستگاههاي داخل کشور - چه قوّه مجريّه و چه قوّه قضاييّه - بسيار هستند که اجرا هم دست آنهاست و با کمال صلاح، کار خودشان را انجام مي‏دهند و خوشبختانه اينها اکثريت و چهره غالبِ دستگاهند. منتها يک مفسد و فاسد، چهره ديگران را هم خراب مي‏کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:40 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 190
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 78879
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1