عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

پنجم تیر 1381 : دیدار با مسئولین قوه قضاییه

يک سال پيش بود که ما مبارزه با مفاسد اقتصادي را عرض کرديم و دستگاهها را ترغيب نموديم که در اين مبارزه جدّي باشند. اهتمام به اين کار به خاطر آن است که مفاسد اقتصادي، جريان آلوده‏اي است که اگر جلوگيري و با آن مبارزه نشود، کلّ فضا را آلوده خواهد کرد. بحثِ يک جرم منفرد و تک افتاده نيست؛ برخورد با مفاسد اقتصادي براي نظام اهميت حياتي دارد. البته در آن نامه‏اي که به رؤساي محترم سه قوّه نوشتم، عرض کردم مراقب باشيد تخلّفات مديريّتي را که غالباً به اشتباه بر مي‏گردد، با جرائمي که کسي از روي عمد مرتکب مي‏شود، مخلوط نکنيد. مراقب باشيد اوّل، کار انجام گيرد و بعد مردم از کاري که انجام گرفت، مطّلع شوند. جنجال تبليغاتي نسبت به کاري که هنوز انجام نگرفته است، نه فقط مفيد فايده نيست، بلکه ضررهايي هم ايجاد مي‏کند. کار را بکنيم، بعد اطّلاع دهيم اين کار شد - مثلاً اين پرونده رسيدگي و مختومه شد، يا اين طور احقاق حق گرديد - نه اين‏که قبل از آن که کاري صورت گيرد، جنجال کنيم که مي‏خواهيم اين کار را بکنيم؛ بعد هم نتوانيم، يا اشکالي پيش آيد، يا معلوم شود فلان گوشه‏اش را اشتباه کرده بوديم .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:41 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 212
بازدید ماه : 210
بازدید کل : 78901
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1