عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

ایشان تجربه‌ی سال‌های دفاع مقدس را در تاریخ كشور كم‌نظیر خواندند و افزودند: در این هشت سال در واقع همه‌ی قدرت‌های دنیا اعم از شرق و غرب و كشورهای وابسته به آنها در مقابل جمهوری اسلامی ایران صف‌آرایی كرده بودند و پیشرفته‌ترین تجهیزات را در اختیار رژیم بعثی عراق قرار دادند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان كردند: كشورهای غربی مدعی حقوق بشر و دموكراسی حتی از دادن سلاح‌های شیمیایی به رژیم بعث عراق دریغ نكردند تا شاید بتوانند نظام اسلامی و مردم ایران را به زانو درآورند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: با وجود همه‌ی این تلاش‌ها و حمایت‌ها، قدرت‌ها نتوانستند جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورند كه این فصل از تاریخ ایران، تجربه‌ای بسیار ارزشمند و بزرگ است و در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد.

ایشان سعادت و پیشرفت ملت‌ها را در گرو صبر و استقامت برای عبور موفقیت‌آمیز از مقاطع تاریخی دانستند و تأكید كردند: ملت ایران با داشتن تجربه‌های گرانبهایی همچون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین موقعیت خوب امروز، قطعاً از مقطع كنونی نیز با سربلندی عبور خواهد كرد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدهای دشمنان ملت ایران خاطرنشان كردند: كثرت تهدیدها نشان‌دهنده‌ی قدرت نظام اسلامی است، زیرا اگر جمهوری اسلامی قدرت و تأثیرگذاری بالایی نداشت، بدخواهان ملت ایران این‌گونه سراسیمه خود را به آب و آتش نمی‌زدند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان سخنان خود نقش نیروی انسانی را در نیروهای مسلح مهم ارزیابی كردند و بر لزوم قانع نبودن به پیشرفت‌های كنونی و حفظ روحیه‌ی دفاع مقدس تأكید نمودند.

در ابتدای این دیدار، سردار سرلشگر فیروزآبادی -رئیس ستاد كل نیروهای مسلح- گزارشی از آمادگی‌های دفاعی این نیروها و برنامه‌های سال جدید بیان كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, ] [ 20:55 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 227
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 78916
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1