عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دوشنبه 91/02/04 در دیدار آقای نوری مالكی نخست‌وزیر عراق و هیأت همراه، با اشاره به اقتدار روزافزون عراق در دنیای عرب و منطقه آن را مایه‌ی خرسندی فراوان جمهوری اسلامی ایران دانستند و تأكید كردند: تلاش برای افزایش اقتدار عراق به‌ویژه از طریق بسترسازی جهاد علمی مستمر و همچنین ایجاد نهضت سازندگی در سراسر عراق، موفقیت‌ها و استحكام جایگاه ملت و دولت عراق را دوچندان خواهد كرد.

ایشان با تأكید بر این‌كه برخی موضوعات و قضایای ماه‌های اخیر، مظهر اقتدار ملت و دولت عراق در دنیای عرب و اسلام بوده است، افزودند: خروج كامل نظامیان امریكایی از عراق از جمله‌ی این موضوعات و رویداد بسیار مهم و موفقیت بزرگی است كه با استقامت دولت و نشان دادن اراده‌ی عمومی و ملی در عراق، به دست آمد.

رهبر انقلاب اسلامی برگزاری نشست سران اتحادیه‌ی عرب در بغداد را یكی دیگر از زمینه‌های اقتدار عراق برشمردند و خاطرنشان كردند: برخی طرف‌ها تلاش گسترده‌ای را برای بیرون نشان دادن عراق از دنیای عرب انجام دادند، اما با برگزاری نشست سران اتحادیه‌ی عرب در بغداد، عراق اكنون در رأس این اتحادیه قرار دارد و نخست‌وزیر عراق رئیس اتحادیه‌ی عرب است.

ایشان با اشاره به سابقه و جایگاه كهن عراق در دنیای عرب تأكید كردند: با توجه به این سابقه و استعدادهای طبیعی و انسانی عراق، بازگشت این كشور به جایگاه و اقتدار واقعی خود دور از انتظار نیست.

رهبر انقلاب اسلامی با تأكید بر این‌كه اقتدار روزافزون عراق دشمنانی دارد، خاطرنشان كردند: اقتدار هر كشوری نیازمند پیش‌زمینه‌ها و ابزاری است كه مهم‌ترین آنها پیشرفت علمی و سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تجربه‌ی بسیار خوب ایران در زمینه‌ی حركت علمی و نتایج غیر قابل تصور آن افزودند: باید در عراق كه مركز استعدادهای علمی دنیای عرب است، یك نهضت علمی آغاز شود و دانشگاهیان و نخبگان به سمت جهاد علمی سوق داده شوند.

ایشان در خصوص سازندگی نیز خاطرنشان كردند: باید با سازماندهی جوانان و ایجاد زمینه‌های لازم، یك نهضت سازندگی و خدمت به مردم در سراسر عراق آغاز شود.

رهبر انقلاب اسلامی در پایان تأكید كردند: افق آینده برای مردم عراق درخشان‌تر از شرایط كنونی خواهد بود.

آقای نوری مالكی نخست‌وزیر عراق نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی فراوان از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به مذاكرات خود در تهران اشاره كرد و گفت: به لطف خداوند روابط ایران و عراق در زمینه‌های مختلف گسترش پیدا كرده و هیأت‌های مختلف صنعتی و تجاری از دو كشور دائماً در حال رفت و آمد و رایزنی هستند.

نخست‌وزیر عراق اظهار امیدواری كرد كه مذاكرات تهران زمینه‌ساز گسترش بیش از پیش همكاری‌های ایران و عراق شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 19:17 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 235
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 78924
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1