عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

 اول فروردین 1382 : پیام نوروزی به مناسبت حلول سال1382

در سالی که گذشت دو مبارزه را به ملت ایران و مسؤولان توصیه کردیم: یکی مبارزه با بیکاری و ایجاد اشتغال بود و دیگری مبارزه با فساد مالی و تلاش برای ریشه‏کن کردن گرداب مهیب آن که همه فعالیتهای نیک را می‏بلعد و از بین می‏برد. تأکید به مسؤولان به این معنا بود که در میان فعالیتهای فراوانی که دستگاههای مختلف و مسؤولان کشور متعهّد آن هستند، این باید برجستگی خاصی پیدا کند و ضمن این‏که همه کارها باید در جریان عادّی خود حرکت کند، این دو حرکت و مبارزه حقیقتاً به شکل «مبارزه»ای پیش برود. البته محصول آنچه انجام گرفته است، تحسین‏برانگیز است؛ اگرچه قانع‏کننده و کافی نیست. علّت هم این است که کارهای بزرگ - اگر درست بخواهد انجام گیرد - در زمانهای متناسب خود انجام می‏گیرد. نمی‏توان کارهای بزرگ را به‏صورت برقی و ضربتی، با اتقان انجام داد.

 قوه مجریّه در بخش اشتغال، فعالیتهای مفیدی انجام داد. همچنین قوه مجریّه و قضاییّه با یکدیگر در بخش مبارزه با فساد اقتصادی و مالی تلاشهای خوبی انجام دادند. کار دولت در زمینه پیشگیری و کار قوه قضاییّه در زمینه تعقیب قضایی بود؛ ولیکن آنچه که انجام گرفته، فقط شروع کار است. ما شروع را نیز قدر می‏دانیم و آن را دست کم نمی‏گیریم؛ لیکن شروع زمانی ارزش دارد که ادامه پیدا کند. البته مبارزه با فساد همیشه همراه با جنجال و هیاهو نیست. ممکن است در مواردی جنجال شود و گاه ممکن است این کار بی‏جنجال صورت گیرد. نباید در این زمینه منتظر غوغا و جنجال و تبلیغات بود؛ باید منتظر کار و عمل بود. قوه مقنّنه هم باید به این مبارزه بپیوندد. کار و عمل مسؤولان محترم در قوای مجریّه، قضاییّه و مقنّنه طوری باشد که شیرینی آن در کام مردم عزیز ما بنشیند و آثار آن را حس کنند. بنابراین باید امسال هم مبارزه برای اشتغال و ریشه‏کن کردن فساد مالی و اقتصادی در دستگاههای دولتی ادامه پیدا کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:43 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 78829
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1