عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

اول فروردین 1382 : بیانات در اجتماع مردم مشهد در حرم رضوی

مبارزه با فساد، موضوعى اصلى و اساسى است. فساد اقتصادى در دستگاه‏هاى دولتى موجب مى‏شود كه سود همه تلاشهاى انجام شده در راستاى پیشرفت و تولید ثروت عمومى براى رفاه مردم، به جیب عده ‏اى مفت‏خور و سوءاستفاده ‏چى سرازیر شود؛ لذا مبارزه با فساد، جدى‏ست. متأسفانه بعضى از عناصر سیاسى و غیرسیاسى نه تنها با این حركت همراهى نكردند بلكه بر آن برچسب یك تسویه حساب سیاسى و خصوصى زدند. این غلط، خلاف واقع و دروغ است. مبارزه با فساد مالى و اقتصادى جدى‏ست و ادامه دارد. البته من به مسئولین قوه قضاییه و مجریه سفارش كردم كه جنجال به راه نیندازند؛ جنجال موجب گم شدن اصل مسئله مى‏شود. باید با آن مبارزه كرد. این مبارزه در قوه مجریه به معناى پیشگیرى و جلوگیرى از رشد فساد مالى از طریق دهانه‏ها و دروازه‏هاى آن است در قوه قضاییه مبارزه به نحوى دیگر است و تعقیب مجرمین و فسادانگیزان و مجازات آنها را شامل مى‏شود.

 این مبارزه براى مردم نقطه امید، اعتماد و اتكاست. اطلاعاتى كه بنده از سراسر كشور دارم، نشان مى‏دهد كه مردم به این مبارزه دل بسته‏اند و ادامه آن را خواهان‏اند؛ حق هم دارند. این امر باید در همه دستگاه‏ها جدى گرفته شود. ما به فضل پروردگار در دستگاه‏هاى دولتى و حكومتى فسادِ لانه‏كرده نداریم. بین دستگاهى كه ممكن است كسانى در اجزاء آن سوءاستفاده كنند و فاسد باشند، و دستگاه‏هایى مثل رژیم طاغوت كه بنیان آن بر فساد است، تفاوت است. در دستگاه طاغوت، فساد، سوءاستفاده، دنیاطلبى و حیف و میل اموال عمومى از ریشه و رأس یك سنت و رویه قطعى و عادت همیشگى بوده است.

 در نظام جمهورى اسلامى تعالیم و روش اسلام و امام راحل، جامعه را از چنین چیزى باز داشته است. عناصرى سوءاستفاده‏چى همیشه در گوشه و كنار وجود داشته‏اند. كسانى هم در بیرون از دستگاه‏هاى دولتى، از امكانات آنها براى پُركردن كیسه‏هاى خود سوءاستفاده مى‏كنند. باید به‏طور جدى با آنها مبارزه شود. البته مبارزه با آنها كار دشوارى‏ست؛ چون پول دارند و به تبلیغات مى‏پردازند و شایعه‏پراكنى مى‏كنند. دشمنان داخل و خارج كشور هم سعى مى‏كنند از حركت‏هاى اصلاحى در كشور جلوگیرى كنند. اراده و همت و عزم جازم مسئولان مى‏تواند همه این موانع را از سر راه بردارد و ان‏شاءالله این‏طور خواهد شد. البته این كارها بلند مدت است.

 به مردم عزیز عرض مى‏كنم براى مبارزه با فساد، نباید منتظر جنجال بود و پیش‏داورى كرد. بایستى منتظر عمل و كار واقعى بود. امیدواریم مسئولان به توفیق و كمك الهى، با ادعیه حضرت بقیةالله (ارواحنافداه) و با همت و عزم جازم خود با جدیت این راه را دنبال كنند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:44 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 224
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 78913
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1