عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

صحنه را تا آن‏جايي که مي‏توانيد از فساد پاک کنيد. من روي مسأله‏ ي فساد خيلي تکيه کرده‏ ام و ممکن است بعضي به نظرشان بيايد که تکراري است، و چرا؟ نه، من اعتقاد راسخ دارم که مادامي که ما مجموعه‏ ي دستگاه اجرايي خودمان را - اعم از دستگاه‏هاي قوه‏ ي مجريه و دستگاه‏هاي قوه‏ ي قضاييه - از فساد مالي و انحراف از روشهاي قانوني و صحيح خالي نکنيم، همه‏ ي کارهاي ما مثل همان آبي - گزارش دادند که ما از مصرف آب کشور درست استفاده نمي‏کنيم؛ مثل همين آبياري‏هاي غرقابي، يا مثل همين يارانه‏ هايي که دولت مي‏دهد و بخش عمده ي آن هدر مي‏رود و بخشي از آن به جايي که بايد برسد، مي‏رسد - که گزارش دادند، هدر خواهد رفت. من بارها اين را گفته ‏ام، مثال زده‏ ام و تکرار کرده‏ ام که فساد در دستگاه اجرايي مثل اين است که ما چندين لوله‏ ي قطور آب به استخري وارد مي‏کنيم؛ اما استخر پُر نمي‏شود؛ اين همه تلاش انجام مي‏گيرد، درعين‏ حال انسان زواياي خالي را مشاهده مي‏کند، که بخش عمده‏ يي از اين، مربوط مي‏شود به فساد مالي و به رخنه‏ هاي اخلاقي که در مجموعه‏ ي دستگاه در سطوح مختلف وجود دارد. بايد با اينها مبارزه و مقابله کنيد. تا يک عزم جدي و راسخ براي مقابله‏ ي با اينها وجود نداشته باشد - که حالا بحمدالله اين عزم هست و انسان آن را مي‏بيند - و به دنبال آن عزم، عمل، تحرک، دنبالگيري و عدم اغماض نباشد، ريشه‏ي فساد بيرون نخواهد آمد و همين‏طور روي مجموعه‏ ي فعاليتهاي مخلصانه‏ يي که در مجموعه‏ ي دستگاه انجام مي‏گيرد، تأثير مي‏گذارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:47 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 184
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 78873
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1