عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان اروپا، دانشجویان عضو این اتحادیه را فرزندان عزیز ملت ایران و سرمایه‌های ارزشمند كشور برشمردند و «علم‌آموزی به معنای دقیق كلمه» و «گسترش فكر درست و تبیین مواضع حقیقی نظام جمهوری اسلامی» را از وظایف این دانشجویان دانستند.

ایشان در تبیین وظیفه‌ی اصلی دانشجویان، یعنی علم‌آموزی، نبود اقتدار علمی و معنوی را مشكل بزرگ دوران قبل از انقلاب و زمینه‌ساز وابستگی به بیگانگان دانستند و خاطرنشان كردند: پیروزی انقلاب اسلامی و روحیه‌ی غیر قابل توصیف حضرت امام خمینی(ره) در اتكاء به خدا و اعتنا به ملت، زمینه‌ساز باور ملی، بیرون آمدن از حصار روحی و حل مشكلات كشور شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در معرفی دومین مأموریت دانشجویان خارج از كشور، بر ضرورت گسترش فكر درست و تبیین مواضع حقیقی نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با دشمنان تاكید كردند و افزودند: ایران اسلامی در رویارویی با استكبار و شبكه‌ی پیچیده و عظیم اقتصادی و تبلیغی وابسته با آن، موفقیت‌های چشمگیری داشته، كه مقابله با تحریم‌ها و پیشرفت در موضوع هسته‌ای بخشی از این دستاوردها بوده است و این روند پیروزی ادامه خواهد داشت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأكید بر ضرورت مجاهدت، تقویت نقاط مثبت و توانایی‌های علمی در این مسیر، خاطرنشان كردند: دشمن با اعمال حجم وسیعی از اقدامات سیاسی و امنیتی و اقتصادی در همه ابعاد در مقابل جمهوری اسلامی ایران، مرتب در حال لغزش و شكست است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:0 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 275
بازدید ماه : 273
بازدید کل : 78964
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1