عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

... ما دوران انتخابات را در پيش داريم. البته درباره‏ ي انتخابات حرفهاي گفتني‏ يي هست كه ان‏شاءالله بايد در زمان خود به ملت ايران عرض بشود؛ اما آنچه كه الان عرض مي‏كنم، اين است كه از حالا بايد همه‏ ي كساني كه مي‏توانند اثر بگذارند -  ولو بر روي يك نفر - كاري بكنند كه اين انتخابات مجلس شوراي اسلامي -  كه اولين انتخابات مجلس بعد از رحلت امام (رضوان‏الله‏ تعالي‏ عليه) است - از انتخابات گذشته، پُرشورتر و قويتر و با حضور بيشتر مردم عملي بشود؛ مبادا كساني عكس اين عمل كنند. مبادا در روزنامه يا در رسانه ‏يي - به هر نحوش - يا در تبليغاتي، طوري حرف زده بشود كه مردم را نسبت به انتخابات دودل بكنند. البته اين مردم دودل نمي‏شوند. اين مردم نشان داده‏ اند كه در مقابل توطئه‏ هاي دشمن، هوشيارانه عمل مي‏كنند؛ مخالفان انقلاب اسلامي هم اين را مي‏دانند؛ اما بالاخره تبليغات و تلاشهاي خودشان را مي‏كنند. مبادا كساني در داخل محدوده‏ ي نظام اسلامي پيدا بشوند كه به اين خواسته‏ ي دشمن كمك كنند؛ به علت اختلافي كه با زيد و عمرو و بكري دارند، براي خاطر يك امر جزيي، كم‏اهميت و احياناً شخصي يا گروهي، بيايند مردم را نسبت به اين حقيقت عظيم - كه حضور آنها را در صحنه نشان مي‏دهد - مردد و دلسرد بكنند. هر چيزي كه در كشور ما حاكي از حضور مردم است، دشمن در تبليغات جهاني سعي مي‏كند آن را پوشيده بدارد. ميليونها نفر در شهرهاي مختلف و در تهران، در  مراسم روز قدس و در اجتماعات عظيم به مناسبتهاي مختلف اجتماع مي‏كنند؛ اينها را در تبليغاتشان منعكس نمي‏كنند؛ چون حاكي از پيوند مردم با نظام جمهوري اسلامي است؛ نمي‏خواهند اين در دنيا مسجل بشود؛ نمي‏خواهند براي ذهن عمومي ملت ايران اين باور به‏وجود بيايد؛ بلكه سعي مي‏كنند آنها را هرچه كوچكتر هم نشان بدهند. يك ميليون جمعيت را مي‏گويند دهها هزار نفر! در تبليغات جهاني اين‏طوري است! ديگر فكر هم نمي‏كنند كه حالا مردمي كه خودشان اين اجتماع عظيم را ديده‏اند، درباره ‏ي آنها چه قضاوتي خواهند كرد! تيري مي‏اندازند، شايد به هدف خورد.  چيزهايي كه حاكي از حضور و پيوند مردم با دستگاهها و با دولت و با نظام است، سعي مي‏كنند اينها را كمرنگ كنند؛ خوديها مبادا اين كار را بكنند؛ قلمها مبادا اين كار را بكنند؛ مبادا حرفهايي را منعكس كنند كه بدروغ نشانه‏ ي دلسردي باشد، تا شايد آن دلسردي روي كسي كه اين مطالب را مي‏خواند، تأثير بگذارد و او را هم دلسرد بكند؛ اين كارها به سود دشمن است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:8 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 78840
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1