عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

اين ملت، در آستانه يک آزمايش بزرگ، يعني انتخابات مجلس شوراي اسلامي است. جنجالهاي تبليغاتي صهيونيستها و امريکاييها هم، اساساً، به همين خاطر است. هروقت فکر مي‏کنند که خواهند توانست ملت را از يک اقدام اساسي باز بدارند، دريغ نمي‏کنند. مردم، از مدّتها پيش منتظرند که در روز جمعه، به پاي صندوقهاي رأي بروند، و آنها، براي اين‏که ذهنها را به جاي ديگري متوجّه کنند، در رسانه‏هاي مزدور خود، شعارهاي ضدّ ملت ايران و ضدّ نظام جمهوري اسلامي سر مي‏دهند. اما گوش ملت ما، به اين حرفها بدهکار نيست. روز جمعه، روز امتحان است. روز جمعه، روز اقدام است. روز جمعه، روزِ تعيين سرنوشت کشور، براي يک دوره چهار ساله است. مجلسِ خوب، دولتِ خوب را انتخاب مي‏کند و دولتِ خوب، کارِ خوب مي‏کند، و براي ملت، خوب حرکت مي‏کند. مجلسِ خوب و شجاع و مستقل، قوه مجريّه را با قوانين مناسب و با نظارت دائم، به سمت هدفهاي درستي که براي کشور تعيين شده است، هدايت مي‏کند. مجريانِ خوب هم، کشور را مي‏سازند و سازندگي را به پيش مي‏برند.

 مجلسِ خوب، کليدِ کارهاي صحيح در يک کشور است. در مجلسِ خوب، نماينده خوب حضور دارد. نماينده خوب، يعني نماينده مؤمن، شجاع، آگاه، دانا، داراي احساس مسؤوليت، و علاقه‏مند به کار بزرگي که بر دوش او نهاده شده است.

 مردم تحقيق  و مطالعه کنند؛ از روي احساس وظيفه به پاي صندوقهاي رأي بروند و از روي احساسِ وظيفه، نام کساني را که گزينش کرده‏اند، به صندوقهاي رأي بيندازند. مجلس، اين‏گونه درست مي‏شود و سپس دولت به وجود مي‏آيد و به پيش مي‏رود. اين، امتحانِ بزرگ و کارِ مهمّي است. اميدواريم اين بار هم ملت ايران، با اقدامِ قاطعِ خود، مشت محکمش را به دهان ياوه گويان بزند، که خواهد زد و جهانيان خواهند ديد که ايران مسلمان، ايران انقلابي و ايران متّعهد، يعني چه! خواهند ديد که ملتي که هفده سال تجربه انقلاب را پشت سر دارد، از گذشته قويتر، مجرّبتر، آگاهتر و هوشيارتر عمل مي‏کند. به فضل پروردگار، ملت ايران، در اين تجربه هم، مورد حسد حاسدان و حسرت دشمنانْ قرار خواهد گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:12 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 217
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 78906
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1