عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

از خداي متعال درخواست مي‏کنيم که امروز را روز مبارکي براي ملت ايران قرار دهد. مردم هم مطمئّناً به سمت صندوقهاي رأي خواهند شتافت و آراء خودشان را در صندوقها خواهند ريخت و مثل هميشه، اين در راه موفقيّت ملت ايران، گام ديگري خواهد بود. درخواست من از مردم اين است که اوّلاً سرعت گيرند و با شتاب حرکت کنند. در هر کار خيري بايد سرعت گرفت؛ «و سارعوا الي مغفرة من ربّکم» يا «فاستبقوا الخيرات» به سوي کارهاي خير بايد سبقت گرفت و پيش رفت. هرچه زودتر انسان اين‏کار را انجام دهد، بهتر است.

ثانياً هنگامي که مي‏خواهند آراء را بنويسند و وقتي مي‏خواهند آن را در صندوق بيندازند، قصد قربت کنند و رضاي الهي را حتماً درنظر داشته باشند. از آقايان دست‏اندرکار اين صندوقها هم - چه کساني که در اين چند ماه اخير مشغول اين تلاش بودند و چه کساني که تلاششان از اين به بعد شروع خواهد شد - صميمانه تشکر مي‏کنم و از خداي متعال براي آنها اجر و ثواب اخروي طلب مي‏کنم. همچنين به آنها عرض مي‏کنم که اين صندوقها امانت ملت ايران است؛ در واقع ناموس ملت ايران است که دست شما سپرده شده است. پس با کمال دقّت و مراقبت و در حقيقت شايد با اعمال نوعي وسواس در کار، مواظب باشند که آنها را حفظ کنند؛ به شکل درستي آنها را شمارش کنند و آن‏چنان‏که هست، آنها را به افکار عمومي عرضه کنند. يعني هيچ مصلحتي را از اين بالاتر به حساب نياورند و هماني را که مردم رأي دادند، از صندوقها بيرون بياورند و اعلان شود. هيچ تخلّفي نباشد. البته بحمدالله تخلّف هيچ‏وقت نبوده است؛ يعني هيچ‏وقت ما علم به تخلّفي پيدا نکرديم. بحمدالله انتخابات ما جزو سالمترين انتخابات دنياست. در همه دوره‏ها همين‏گونه بوده است. لکن به‏هرحال اين توصيه‏اي است که من عرض مي‏کنم و اميدوارم هرچه امکان دارد دقّت بيشتري در اين زمينه بکنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:13 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 167
بازدید ماه : 165
بازدید کل : 78856
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1