عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

به همه مردم عزيزمان عرض مي‏کنم که اهميت مرحله دوم انتخابات، کمتر از مرحله اوّل نيست. بلکه شايد به جهاتي بتوان گفت که اهميت اين مرحله، از مرحله اوّل بيشتر هم هست. توصيه بنده اين است که اوّلاً مردم به سوي صندوقهاي رأي بشتابند و هر چه زودتر رأيشان را در اوّلِ وقت به صندوق بيندازند. يعني «خيرالخير عاجله». بهترين  کارهاي خير، کاري است که سريع و در وقت خود انجام گيرد.

 ثانياً کوشش کنند به همان تعداد که لازم است، رأي بنويسند و نه کمتر. مثلاً فرض بفرماييد در حوزه انتخابيه تهران اسم بيست و هشت نفر بايست در برگه رأي نوشته شود. سعي کنند اسم بيست و هشت نفر را بنويسند. بيست و هفت نفر و کمتر نباشد. يا فرض بفرماييد در بعضي از شهرها به پنج نفر و در بعضي شهرها به دو نفر بايد رأي داد. همان مقداري که لازم است بنويسند و کمتر ننويسند.

سومين توصيه، توصيه هميشگي ماست. يعني اين‏که رأي دهنده، اسم کسي را به خاطر بسپارد که وقتي خواست آن اسم را در برگه رأي بنويسد، قصد قربت کند. واقعاً قصد انتخاب کسي را داشته باشد که بشود او را براي خدا و دين به مجلس فرستاد. اين مسأله اهميت دارد. در  اين جا ديگر ملاحظات و رودربايستيها را بايد کنار بگذارند. بايد ببينند که خداي متعال را چه کاري راضي مي‏کند. چون مجلس مهم است و مسأله مجلس، مسأله کوچکي نيست؛ سرنوشت ملت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:14 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 244
بازدید ماه : 242
بازدید کل : 78933
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1