عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

ملت عزيز ايران، انتخابات را بايد اوّلاً به عنوان يک تکليف الهي و يک تکليف اسلامي محاسبه کند - کساني هم که به مسائل ديني توجه نداشته باشند، بايد به چشم يک تکليف وجداني و ملّي به آن نگاه کنند. البته ملت عزيز ما، ملتي مؤمن است؛ با نام خدا شروع کرده و به پيش رفته است؛ با نام خدا هم ادامه خواهد داد. بنابراين انتخابات هم براي او يک تکليف الهي است - ثانياً به عنوان يک آزمايش بزرگ به آن نگاه کند.

عزيزان من! ما تا امروز پنج دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي داشته‏ايم. در هر دوره‏اي، گروههاي مختلفي در اين مجلس آمده‏اند و رفته‏اند. هرکس خوب کار کرده است، اجر او پيش خدا محفوظ است و اگر کسي کوتاهي کرده باشد، بايد خود را آماده پاسخگويي به خداي بزرگ کند.

نکته اول: آن کساني که خود را براي نامزدي آماده کرده‏اند، نيّت خود را، نيّت خدايي کنند و براي خدمت بيايند. اين ملت به نماينده‏اي احتياج دارد که اين کار را براي انجام خدمت برگزيده است. آن کسي که اين صندلي و اين پست و اين برگزيدگي را براي نان و نام و مقاصد سياسي خود دنبال مي‏کند، به درد اين مردم نمي‏خورد.

 نکته دوم: مردم ايران افتخارشان بعد از انقلاب اين بود که مجلس آنها مجلسي مردمي است؛ مجلسي از خودشان و از عناصري خالص، مؤمن، متديّن و انقلابي است. اين بار هم به فضل پروردگار مردم عزيز ايران بايد ان‏شاءالله افرادي مؤمن، انقلابي، معتقد به مباني اسلام و انقلاب، معتقد به امام و راه آن بزرگوار و معتقد به استقلال اين کشور را انتخاب کنند. و انتخاب خواهند کرد.

 نکته سوم: بعضيها دستگاههاي قانوني را متّهم مي‏کنند و اين کار غلطي است. دستگاههاي قانوني، اعم از وزارت کشور - که مجري انتخابات است - و شوراي نگهبان - که ناظر امين بر انتخابات است - هر کدام وظيفه و قانوني دارند. کساني هم هستند که مراقبت مي‏کنند تخلّف از قانون انجام نگيرد. اگر ميانِ خود اينها در موردي اختلافي باشد - که اين قانوني است يا نه - بايد ميان خودشان آن را حل کنند. بعضيها مايلند که به دنبال همان سياست جنجال‏آفريني، اين شخص را، آن شخص را، اين مجموعه را، آن مجموعه را، به کارهايي متّهم کنند که شأن مسؤول اسلامي نيست. مردم بايد به مجريان و ناظران انتخابات، با چشم يکسان نگاه کنند. هم مجريان، هم ناظران، بايد پايبندي خودشان را به قانون نشان دهند. ملاک، قانون است؛ سلايق افراد ملاک نيست. آن قانوني که در مجلس شوراي اسلامي تصويب و در شوراي نگهبان تأييد شده است، براي همه معتبر و حجت است؛ چه کسي که آن قانون را مي‏پسندد، چه کسي که آن قانون را نمي‏پسندد. قانون تا قانون است، همه موظّفند به آن عمل کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:15 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 215
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 78904
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1