عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

مسأله اصلي‏ اي که امروز در نظر دارم عرض کنم، مسأله انتخابات است که مسأله بسيار مهمّي است. انتخابات را يک حادثه کوچک نگيريد.

حضور مردم در انتخابات، يکي از مهمترين مظاهر اقتدار ملي است.....

مسأله اوّل اين است که همه در اين آزمون عمومي ملت ايران شرکت کنند و نشان دهند که ملت ايران زنده است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد. تحليلگران گوناگون در اطراف دنيا، روي اين موضوع حساب مي‏کنند؛ خيلي از آنها مي‏دانند و بعضي هم ديده‏اند و بعضي نيز در پرونده‏ها خوانده‏اند که در اين مملکت، از اوّل مشروطيت تا قبل از انقلاب - که حدود شصت سال فاصله بود - جز موارد بسيار معدودي، مردم به صندوقهاي رأي مجلس اعتنا نکردند. زمامداري کشور هم که در اختيار خانواده دست‏نشانده بود. آنها مي‏بينند که امروز مردم ايران وارد ميدان مي‏شوند و خودشان مسؤولان کشور را انتخاب مي‏کنند. اين شرف و عزّت بزرگي براي ملت ايران است.

 نکته بعدي اين است که آحاد ملت ما بايد بدانند آنچه بکارند، مي‏دروند. بعضي ممکن است در رأي‏گيري شرکت نکنند؛ بعد بگويند چرا فلان کار نشد. شما بايد شرکت مي‏کرديد و آن کسي را که فکر مي‏کنيد مي‏تواند اين کار را انجام دهد و مي‏پسنديد، انتخاب مي‏کرديد تا آن‏طور که مي‏خواهيد، بشود. نمي‏شود ما در انتخابات شرکت نکنيم؛ بعد نتيجه انتخابات احياناً آن‏طور که ما مي‏پسنديم، نشود؛ سپس بگوييم چرا نشد! بله، وقتي انسان شرکت نکند، همين است. همه بايد شرکت کنند؛ اين يک وظيفه است؛ هم وظيفه اسلامي است، هم وظيفه ميهني و ملي است و حفظ عزّت و شوکت کشور به اين وابسته است، هم وظيفه سياسي است - کساني که فهم و تشخيص سياسي دارند، وظيفه دارند وارد شوند - هم وظيفه اخلاقي است؛ حقوق مردم اقتضاء مي‏کند که در اين ميدان وارد شوند. کارهايي که بايد در اين کشور انجام گيرد، اقتضاء مي‏کند که انسان در اين ميدان وارد شود. انتخابات را مغتنم بشماريد و قدر بدانيد و در آن شرکت کنيد؛ حادثه بسيار مهمّي است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:17 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 249
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 78938
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1