عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

انتخابات، مظهر حضور مردم است. انتخابات، هم حقّ مردم و هم وظيفه آنهاست. حقّ مردم است؛ براي اين که بيايند و مدير اجرايي کشور را انتخاب کنند. تکليف مردم است؛ چون با حضور شما، نظام تقويت پيدا مي‏کند؛ اسلام عزيز مي‏شود؛ حاکميت اسلام در دنيا سرافراز مي‏گردد و توطئه دشمن - که اسلام را به جدايي از آراء مردم متّهم مي‏کند - باطل مي‏شود. حضور شما مي‏تواند دفاع از اسلام و کشور و انقلاب محسوب شود. هر مقدار اين حضور وسيعتر و قويتر باشد، نشانه اقتدار بيشترِ نظام اسلامي است. نظام اسلامي در مقابل چشمهاي دوستان و دشمنان خود در دنيا به اين مي‏بالد که تعداد حاضر شوندگان در پاي صندوقهاي رأي، زياد است. اين مايه افتخار نظام اسلامي است. همه کساني که در مقابل اسلام و آينده اين کشور احساس مسؤوليت مي‏کنند، وظيفه دارند که در اين آزمايش الهي شرکت کنند. البته اين حضور بايد آگاهانه و از روي تحقيق و با به دست آوردن حجّت بين خود و خدا باشد. کسي که رأي مي‏دهد و فردي را انتخاب مي‏کند، بايد برطبق تشخيص باشد. اين تشخيص را به دست آوريد و ان‏شاءالله با قاطعيّت در اين آزمايش الهي شرکت کنيد. بحمدالله در طول اين بيست‏ودو سال، همه انتخابات مختلفِ ما در محيط آرام برگزار شده است. کساني که از خارج از اين مرزها مي‏خواهند خواست و اراده شوم خودشان را بر اين کشور و اين مردم حاکم کنند، اوّلاً خواسته‏اند مردم در انتخابات شرکت نکنند و انتخابات بي‏رونق باشد؛ ثانياً اگر انتخابات صورت مي‏گيرد، با آشوب و دعوا و تنازع و درگيري همراه باشد. اما مردم در طول اين بيست‏ودو سال هر وقت انتخاباتي بوده است، با آرامش خود توي دهن دشمن زده‏اند و اين بار هم به اميد خدا و با همّت شما مردم عزيز، بايد همين‏طور باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:17 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 266
بازدید ماه : 264
بازدید کل : 78955
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1