عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

انتخاباتِ مجلس هفتم پيش روى ماست. معمولاً قبل از انتخابات جنجالهايى در كشور به‏وجود مى‏آيد كه غالباً هم ماهيّت تبليغاتى دارد. من از همه قواى سه‏گانه - نمايندگان مجلس، مسؤولان در دولت، مسؤولان در قوّه قضاييّه - خواهش مى‏كنم سعى كنند فضاى سياسى كشور را متعادل نگه دارند تا مردم در يك فضاى متعادل به موسم انتخابات برسند. مردم به انتخابات علاقه دارند. آنچه مردم را مى‏رماند، برخى از صحنه‏هاى ناخشنود كننده‏اى است كه در سطوح ما به چشم آنها مى‏آيد. فضا بايد متعادل، منطقى و عقلايى باشد. گفتگوى انتقادى اشكالى ندارد؛ اما گفتگو با هاى و هوى فرق دارد. در مردم‏سالارى اسلامى، گفتگو با عربده‏كشى و چاقوكشى در بعضى از دمكراسيها تفاوت دارد. اين‏جا گفتگو مى‏كنند؛ به قول امام، مثل مباحثه‏هاى طلبگى. در مجلس و جاهاى ديگر مباحثه كنند، حتّى بر سر مسأله‏اى دعوا كنند؛ اما كينه از هم به دل نگيرند؛ بعد هم پهلوى همديگر بنشينند و با هم صحبت كنند. نگذارند اختلاف‏نظر به تنازع برسد. اين تنازع موجب فشل و ضعف قوا خواهد شد. دروغ، اهانت، دستگاهها يكديگر را متّهم كردن، شايعه‏پراكنى، افتراء به رقيب، تحريك عصبيّتهاى گوناگون؛ اينها هيچكدام با انتخابات اسلامى سازگار نيست. اين خطاب به همه جناحهاست؛ خطاب به اشخاص يا جناح معيّنى نيست؛ اين وظيفه همه ماست. همه جناحها بايد اين چيزها را رعايت كنند. همه هم در چارچوب قانون حركت كنند. نه مجلس، نه شوراى نگهبان، نه مجمع تشخيص مصلحت، نه رئيس‏جمهور، نه رهبرى، هيچكدام حق ندارند از چارچوب قانون تخطّى كنند. هرجا قانون اختياراتى به كسى يا مجموعه‏اى داده، طبق آن عمل كنند. دشمن با اختلاف ميان ما، وسوسه مى‏شود؛ همچنان‏كه در سال پنجاه‏ونه شد. سال پنجاه‏ونه دو جريانىِ داخل نظام - كه آن رئيس‏جمهور فرارىِ مطرود آن را راه انداخته بود - دشمن را وسوسه كرد. گفتند اختلاف شد و اينها به جان هم افتادند. دشمن وسوسه شد و به ما حمله كرد. البته دشمن تو دهنى خورد، اما خسارت هم وارد شد و هشت سال وقت ما به جنگ گذشت. نگذاريد با اختلافاتى كه گاهى اوقات به آن حتّى تظاهر مى‏شود، دشمن وسوسه شود و به ما ضربه‏يى بزند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:18 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 78828
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1