عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

در ماههاى آينده انتخابات مجلس شوراى اسلامى برگزار مى‏شود، كه ان‏شاءالله صحنه‏اى خواهد بود براى قدرت‏نمايى نظام اسلامى و بسيج توده‏هاى مردم ما در صحنه، تا على‏رغم تبليغات دشمن، معلوم شود اين نظام وابسته به يك فرد و دو فرد و زيد و عمرو نيست؛ اين نظام وابسته به آراء، احساسات، عواطف و اراده و عزم و حضور مردم مؤمن در صحنه است. مطمئناً با توجه به اين جهتگيريها، دشمن نخواهد توانست هيچ آسيبى به اين انقلاب و به اين كشور برساند: «و لا يحيق المكر السيّئ الّا بأهله» ما بايد ميدان و جايگاه و مسؤوليت خود را بشناسيم و با دقّت به آن عمل كنيم. نه در رفتار خودمان و نه در رفتار ديگران، اغماضى در اين زمينه از ما سر نزند. وظايفمان را بشناسيم و رعايت اين وظايف و تكاليف سنگين را بكنيم. اگر اين‏طور عمل كرديم، موفّق خواهيم بود و به فضل الهى همين‏طور هم خواهد بود. همان‏طور كه حضرت آقاى «مشكينى» اشاره فرمودند، ما نبايد از مكر  الهى غافل باشيم؛ «فلا يأمن مكرالله الاّ القوم الخاسرون» بايد بدانيم خداى متعال با ما خويشاوندى ندارد؛ همچنان‏كه با يهود و نصارى خويشاوندى نداشت. آنچه ما را بر پا مى‏دارد، مورد الطاف الهى قرار مى‏دهد و رحمت الهى را به سمت ما جلب مى‏كند، عمل و مجاهدت و تلاش و اخلاص ماست، كه اميدواريم ان‏شاءالله خداى متعال روزبه‏روز اين را در ميان مردم و مسؤولان ما بيشتر كند.


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت21:27---7 بهمن 1390
ممنون از وبلاگ عالیتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:19 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 197
بازدید ماه : 195
بازدید کل : 78886
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1