عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

 

يكى از مسائلى كه براى مردم ما بسيار مهمّ است و از مسائل جارىِ امسال ماست و من بايد روى آن تكيه كنم، مسأله انتخابات آينده است. انتخابات آينده، مثل همه انتخابات دوران بيست و پنج سال گذشته، در زمان خود مهمترين مسأله كشور است. انتخابات اگر به‏صورت مطلوب انجام گيرد، آينده را تضمين و امنيت كنونى را هم تأمين مى‏كند. انتخابات مطلوب كدام است؟ انتخابات مطلوب انتخاباتى است كه سالم، آزاد و طبق قانون برگزار شود؛ انتخاباتى كه مردم با شور و نشاط در آن شركت كنند؛ انتخاباتى كه به عنوان وظيفه دينى، همه مردم خود را موظّف به برگزارى باشكوه آن بدانند. اين انتخابات مى‏تواند به معناى حقيقى كلمه، مجلسى مطلوب براى كشور تدارك ببيند.
مجلس جايگاه بسيار مهمّى است؛ خانه ملت است؛ تجلّيگاه عزّت ملى ماست؛ مى‏تواند عزّت اسلامى و عزّت ملى ما را به دنيا نشان دهد؛ تأمين‏كننده منافع عمومى است. با قوانين مجلس است كه مسؤولان مى‏توانند حركت كنند و پيش بروند. مجلس مى‏تواند حافظ امنيت ملى باشد؛ مى‏تواند سدّ مستحكمى در برابر تعرّض دشمنان و طمع‏ورزى بيگانگان باشد. خصوصيات يك مجلس مطلوب اين است. وقتى مردم در انتخابات شركت كنند و با چشم باز و با بصيرت، كسى را كه شرايط لازم را در او مى‏بينند، انتخاب كنند و به مجلس بفرستند، مجلس خواهد توانست چنين نقش بزرگى را ايفا كند. مجلس - همان‏طور كه امام فرمودند - عصاره فضايل ملت است. وقتى مردم در انتخابات بيشتر شركت كنند، كارآمدى و اعتبار مجلس بيشتر مى‏شود و توان خدمت‏رسانى پيدا مى‏كند.
نماينده‏اى كه به مجلس مى‏فرستيد، بايد اين خصوصيات را داشته باشد تا بتواند خواسته‏هاى شما را تحقّق ببخشد. نماينده بايد متديّن باشد؛ انسانهاى متديّن مى‏توانند مورد اعتماد قرار گيرند. نماينده بايد انقلابى باشد؛ روحيه و نشاط و اميد و قوّت و روحيه انقلابى در او وجود داشته باشد تا بتواند راههايى را كه به نظر بن‏بست مى‏رسد، بشكافد و پيش برود. نماينده بايد خدوم، امتحان داده، با كفايت، برنامه‏دار، خوشنام و جوانگرا باشد و به جوانان اعتقاد داشته باشد. چنين افرادى در هر جاى كشور حضور دارند، بايد خود را موظّف بدانند و بروند نامزد شوند. در اين چند روزى كه از مهلت ثبت‏نام نامزدهاى انتخابات باقى مانده، وظيفه وجدانى و اسلامى و ميهنى هر كسى كه خود را داراى اين خصوصيات مى‏داند، اين است كه برود داوطلب شود و به صحنه انتخابات بيايد. اگر بعد ديدند افرادِ با صلاحيت‏تر از آنها هستند، مى‏توانند كنار بروند؛ ليكن الان بايد به صحنه بيايند. مردم چنين افرادى را هرجا ديدند، بايد از آنها بخواهند كه بروند نامزد شوند. صلاح و آينده كشور به اين است كه انتخابات، پُرشور و با علاقه و حضورِ قاطبه ملت برگزار شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:55 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 196
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 78885
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1