عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

 

اصولگرایان به دو گروه اصلی جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در کنار گروه ضعیف تری که از آن به جبهه ایستادگی نام برده می شود قرار دارند . گروه اصلی اصولگرا گروه 8+7 است که جبهه متحد اصولگرایان با محوریت آیت الله مهدوی کنی است و بعضی از اعضای آن معتقدند جبهه پایداری مرزبندی خود را با جریان انحر افی به اندازه کافی شفاف نکرده است .

جبهه پایداری با محوریت آیت الله مصباح یزدی ، گروه 8+7 را نقد می کند که برخی از اعضای آن مرزبندی خود را با جریان فتنه پر رنگ نمی کنند و در برابر فتنه سبز سکوت کرده اند .

یعنی انتقاد ها همه در راستای هدفی مقدس و آن هم مرزبندی شفاف با نفاق و فتنه است ، در کل هر دو گروه معتقدند که چون خالصانه برای انقلاب کار می کنند بدون شک به اتحاد می رسند ، آیت الله مهدوی کنی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و جبهه متحد اصول گرایان می گوید : چون ما خالصانه برای رضای خدا تلاش می کنیم ، یقیناً به اتحاد با تمام اصولگرایان خواهیم رسید .

فضای سیاسی کشور در حال حاضر امکان شکل گیری گروه های پایدار و ائتلاف های سیاسی منسجم را پیش از آغاز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی ، به دشواری فراهم می کند .

ادامه دارد .....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:55 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 240
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 78929
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1