عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

ستاد نمازجمعه تهران با صدور بیانیه‌ای اعلام كرد كه نمازجمعه این هفته تهران به امامت مقام معظم رهبری برگزار می‌شود. متن كامل این بیانیه به شرح ذیل است:

 در تقارن ایام پر فضیلت ماه ربیع‌الاول، ولادت نبی مكرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت و آغاز دوران امامت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) با دهه مبارك فجر كه یادآور پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و نیز بیداری عظیم امت اسلامی می‌باشد، یك‌بار دیگر نمازجمعه تهران معطر به عطر حضور پیشوای فرزانه امت بزرگ اسلام، بزرگ جانباز انقلاب، محبوب قلوب مسلمین جهان خواهد شد و حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای‌(مدظله‌العالی) در جمعه دهه‌فجر انقلاب اسلامی مورخ 90/11/14 دل و جان مؤمنین نمازگزار را به نور معرفت حی سبحان و رهنمودهای حكیمانه خویش منور خواهند كرد.

ستاد نمازجمعه تهران این حضور پربركت رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه این هفته تهران را فرصتی ذی‌قیمت دانسته، ضمن دعوت از مردم مومن، آگاه، بصیر و ولایتمدار برای شركت در نمازجمعه این هفته تهران در محل دانشگاه تهران، انتظار دارد صفوف مستحكم و بهم پیوسته و دشمن‌شكن ملت وفادار به انقلاب، یكبار دیگر خالق صحنه‌های بی‌بدیل وحدت، پایداری و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب كبیر اسلامی باشد.

یقینا عظمت و شكوه حضور حماسی ملت انقلابی، مقاوم و بصیر، مثابه سندی سراسر افتخار در دفتر پایداری این مرز و بوم ثبت خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت10:29---14 بهمن 1390
باشرکت در نماز جمعه این هفته با امام و مقتدامون تجدید میثاق میکنیم تا آمادگی خودرا برای بیعت با امام زمان نشان دهیم
خونی که در رگ ماست
هدیه به رهبر ماست
جانم فدای حضرت سید علی


حسن مرادی
ساعت18:26---12 بهمن 1390
سلام دوست عزیز لینک شدید

یاعلــــــــــی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 11 بهمن 1385برچسب:, ] [ 7:58 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 255
بازدید ماه : 253
بازدید کل : 78944
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1