عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

 

امام خامنه ای ، رهبر معظم انقلاب (مدظله) تأکید کرد :" آن موقع گفته شد که فساد ریشه می دواند و در آن صورت کندن آن مشکل می شود و هرچه بگذرد مبارزه با فساد سخت تر می شود اینها گفته شد . "

اشاره رهبر معظم انقلاب به هشدارهایی و تذکراتی است که بویژه در دهه اخیر خطاب به مسئولان و کارگزاران کشور داده اند . ایشان به مناسبت های مختلف دستورات و توصیه های مهمی درباره شناخت و لزوم مبارزه با فساد بیان کرده اند که مهمترین و شاخص ترین آن ها فرمان هشت ماده ای خطاب به سران سه قوه در سال 80 است .

باور عمومی این است که دستورات و هشدارهای امام خامنه ای در مبارزه با مفاسد اقتصادی هیچ گاه به شایستگی مورد توجه مسئولان قرار نگرفته است که اگر مسئولان تأکیدات مقام معظم رهبری را سرلوحه اقدامات خود قرار می دادند ، مفاسدی چون اختلاس صورت گرفته در بانک صادرات و ملی وقوع نمی پذیرفت .

در این بخش قصد داریم به بیانات و فرموده های معظم له طی ده سال گذشته بپردازیم . لذا از علاقمندان به این موضوع دعوت می کنیم مطالب را طی چند روز آینده دنبال نموده و با ارائه نظرات و پیشنهادات خود مارا در بهتر ارائه نمودن موضوع یاری رسانند .


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:34 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 259
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 78948
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1