عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

... استکبار از روزي که احساس کرد اين حقيقت در ايران پايدار و مستقر و متمکن شده است و فهميد که نمي‏تواند آن را ريشه‏ کن کند و اين نهضت و حرکت و بنا را از بين ببرد، تلاش خصمانه خود را طور ديگري شروع کرد و آن اين بود که مسلمين عالم را از اين انقلاب و از اين ملت و از اين رهبري عظيم و حکيمي که دنيا به عظمت او اعتراف کرده بود، جدا کند؛ يعني جداسازي ملتهاي ديگر از ملت ايران؛ جدا سازي زمينه‏ هاي مستعد حيات اسلامي از اين حرکت بالفعل و موجود که مي‏توانست مشوّق آنها شود؛ جدا کردن کشورهاي عربي و غير عربي؛ جدا کردن کشورهايي که نظامها و رژيمهاي آنها، ارتباطات دوستانه‏اي با استکبار و مراکز استکباري دنيا داشتند. اينها را در برنامه جدّي خود - در سطح سياسي و دولتي و حکومتي - قرار داد و متأسفانه در اين سطح، برخي از دولتها کاملا فريب و بازي خوردند و در دامي که براي آنها گسترده شده بود، افتادند.

 استکبار مي‏خواست دولتها را با نظام جمهوري اسلامي دشمن کند. بعضي از دولتها هوشيارانه فهميدند و نگذاشتند خواست استکبار عمل شود؛ اما بعضي از دولتها، بدون توجّه در اين دام استکباري غلتيدند. در سطوح ملتها هم مسأله اختلافات فرقه‏ اي و اختلافات شيعه و سنّي و اختلافات عقيدتي را مطرح کردند و افراد زيادي را واداشتند که با گرفتن مزد، عليه جمهوري اسلامي يا عليه تشيّع يا عليه برخي از عقايد ملت مسلمان ايران، کتاب بنويسند و کتابهاي زيادي نوشته شد. عدّه ‏اي را هم وادار کردند با زبان خود آنها، که به اين کتابها و به اين اشکالها و دشنامها پاسخ دهند. متاسفانه هر دو طرف در اين دام افتادند. عزيزان من! امروز در دنياي اسلام، مسأله اين است.

 آن روحاني نمايي که در يک کشور دوردست، به عنوان خطبه جمعه يا غير جمعه مي‏ايستد و به جاي اين که به آمريکا و اسرائيل و دشمنان دنياي اسلام و کفر و استکبار حمله کند، به فرقه‏ اي از فرق مسلمين حمله مي‏کند؛ اين کار ساده و بي‏ مقدّمه و بي ‏ارتباط به حيات دوباره اسلام نيست. آن کسي که علناً و آشکارا، مقدّسات فرقه‏اي از فرق مسلمين را به باد اهانت مي‏گيرد، اين همان خواست استکبار است. امروز جدا کردن ملتهاي مسلمان از ملت ايران، يکي از هدفهاي مشخّص و تعريف شده استکبار است. روي اين، برنامه ‏ريزي و کار و سياستگذاري مي‏کنند و هم در سطح دنيا و هم - متاسفانه - داخل ايران پول خرج مي‏کنند.

 داخل ايران هم مواردي وجود دارد؛ چون مي‏بينند در ايران برادران مسلمان شيعه و سنّي، در يک صف واحد، در زير يک پرچم واحد، با يک شعار واحد، در يک جبهه واحد، در کنار هم و با هم هستند. در جنگ تحميلي هشت ساله، از کساني که مي‏خواستند بروند از تماميت ارضي و مرزهاي اسلام در اين کشور دفاع کنند، کسي نپرسيد شما از کدام طايفه، کدام فرقه، کدام مذهب، کدام لهجه و کدام زبان هستيد؟ همه رفتند؛ از همه جا رفتند. در ايران، خونها درهم آميخته شد و انقلاب به معناي حقيقي کلمه، يک اتّحاد و يک الفت ميان فرق و لهجه ‏ها و طوايف مختلف به وجود آورد. استکبار، نمي‏تواند اين را ببيند. براي هر فرقه‏ اي، بهانه‏ يي درست مي‏کنند. ساده ‏ترين و فريب بخورترين افراد را در هر فرقه‏ اي پيدا مي‏کنند و چيزي در دهانش مي‏گذارند، تا برود آنچه را که او مي‏خواهد، برايشان تکرار کند! همه بايد مراقب باشند. هر کسي که امروز به اين هدف استکبار کمک کند - يعني ملت ايران را از ملتها و کشورهاي ديگر جدا کند - در نزد خداي متعال، حکم همان دشمنان اسلام و مسلمين را دارد که با اسلام جنگيدند؛ چه امروز و چه در زمان پيامبر. «کان حقيقاً علي اللَّه ان يدخله مدخله» هر کس که امروز به هدفهاي استکبار در قبال ايران اسلامي کمک کند، مثل همان کسي است که در زمان ظهور و نزول اسلام، با آيات الهي جنگيد.

... اين هفته وحدت، اين هفته مشترک الاحترام بين مسلمين را قدر بدانيد. همه سعي کنند وحدت و اتّحاد نيروها و در يک جبهه قرار گرفتن نيروهاي مسلمين را - که رمز سعادت و مايه سربلندي مسلمين و بزرگترين حربه ملتها در مقابل استکبار جهاني است - مغتنم بشمارند و قدر بدانند.


نظرات شما عزیزان:

بیل
ساعت20:53---1 اسفند 1390
سلام
((بیل)) : چرا در انتخابات شرکت می کنید؟
به وبلاگ ((بیل)) مراجعه نمائید و پاسخ خود را به سوال ((بیل)) در آن‌جا بنویسید.
نسبت به نظرات دیگران هم می توانید آزادانه اظهار نظر نمائید.
منتظر حضور گرم شما هستیم.
http://bil.blogfa.com


ققنوس
ساعت23:28---30 بهمن 1390
خدا قوت . علی یارتون که یاور سید علی زمانتونید.

عمار
ساعت23:11---30 بهمن 1390
شهيد مجتبي رسول زاده، محل تولد: تهران، مکان شهادت: خرمشهر به سال 1361:
«خدايا اگر مي‌داني که عاشقت شده‌ام، مرا به سوي خود فراخوان والا مرا رشد بده و توفيق تکامل الي‌الله نصيبم کن تا لايق شهادت گردم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 11:29 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 78811
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1